torsdag 8 november 2007

Träning på bruks den 7 nov 2007

Ikväll före mitt nattskift for jag och Maria ut på bruks med Zacke och Puma, när vi tränat 45 min kom även Katrin med Wiggen. De var kyligt över -8 när vi for och säkert runt -10 innan vi for hem, mot vårkanten skulle de kännas som blida men idag var de kallt. Måste bara därför berömma Zacke en massa, jätteduktig vid platsliggande, även ligg under gång, de var första gången vi körde de utomhus och gick som smort direkt. Maria och Puma tränade inkallning, snacka om hund med energi och glädje, även hon jätteduktig idag med stanna kvar osv,, inkallning var de mer bus i. men vem kan bli irriterad på en så glad och possitiv Donna. Vi avslutande träningspasset med budföring på alla tre. De momentet älskar bara Zacke, Puma med,, startade som en tvåbent först 4 meterna*S*. Sist gick Wiggen,, gick bra för han med,, fast gillade mitt godis lite väl mycket*L*. Som avslutning gick vi in i klubbstugan och drack en kopp kaffe och surrade lite hund (konstigt va!). En trevlig kväll med en massa yta på plan.

1 kommentar:

!ngela Bj sa...

Hej hej, jag fick förhinder igår och det grämer mig. Jag vill alltid träna =) men ibland går inte allt ihop.

Ses