söndag 11 oktober 2009

Höstrusk och snart vinter











Här har de hunnt hända en massa, var förra veckan på Golf Garden med min syster Anna och 12 tjejer till. Där firade vi henne och åt en massa gott. Hade även 14 kamp, kan tillägga mitt lag vann :). Lägger in ett kort här på syster Anna när hon kliver in på Golf Garden.








Har även varit en massa uti i skog och mark med hundarna, så man har hunnit damsuga en hel skog hemma varje dag känns de som. Just nu är de helt underbart vara ute i skogen, de är nog de enda jag gillar med denna årstid. Vi hade 18 hundar med oss idag, då var de Maria P, Malin och jag. Vilket underbart hundgäng, Alexandra spårade en massa djur, och resten av gänget lekte och rusade på en hel del. Låg tom lite snö på backen. Fotade men hur lätt var de fånga hund på bild än dom nu var 18 st. Sätter ut nån bild därifrån med.








Måste ju även berätta att Chabo gjorde sin utställningsdebut på vinthundsklubbens inoff där han blev BIR så grattis alla ducktiga mattor där. Han har lyxen att ha 4 st mattar, Mor och trillingar på 17 år, den grabben blir nog mer än bortskämd, så härligt veta.




I morgon ska vi och hälsa på hemma hos Arne och Lena som har Milton, Lilleman och Izor från mig. med mig kommer jag ha en del hundar. Ska bli hundrikt :).




Ha de gott alla.

Inga kommentarer: